Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

παίζοντας με το καινούργιο παιχνίδι...

    
Σε αντίθεση με τις γυναίκες, στους άντρες αρέσουν τα παιχνίδια! τι να κάνουμε; είμαστε παιχνιδιάρηδες... έτσι λοιπόν και εγώ, Σαββάτο πρωί, συναντήθηκα με τον Gordon, και είπαμε να πάμε (κλασσικά) για καφεδάκι, στο καφενεδάκι της οδού Δαγκλή, όπου τα στημένα στην μέση του δρόμου τραπεζάκια, μας φέρνουν πιο κοντά με τους (τις) περαστικούς (κές) συνανθρώπους μας... εκεί συναντήσαμε τον Ξάνθο, παρέα με τον Όμορφο, να κάθονται, περιμένοντας να έρθουν οι παραγγελίες τους (εσσπρεσάκια). Αράζουμε και εμείς, και βρίσκω την ευκαιρία να ανοίξω την τσάντα με τον D40, ώστε ο ειδήμων Gordon, να μου δείξει πέντε πραγματάκια. Η αλήθεια είναι, ότι ξέρει πολλά και γι' αυτό πρέπει να προσέχει... Οι πρώτες λοιπόν λήψεις γίνανε επάνω στα μοντέλα μου και τα παρουσιάζω, χωρίς επεξεργασία, έτσι για να μην λένε οι κακές οι γλώσσες, ότι όλες οι φωτογραφίες μου είναι για τα σκουπίδια... 
     Ο Ξάνθος στεκόταν (καθόταν επί το σωστότερον) δίπλα μου και μοιραία αποτέλεσε το μοντελάκι μου! Φρεσκοξυρισμένος, μετά από 15(;) μήνες με το παλιό του look, αποτέλεσε πρόκληση για την D40 και ιδού το αποτέλεσμα:

Ο Gordon ήταν ο επόμενος στόχος...

αργότερα, μας ήρθαν και ο Αρχοντας με τον Ντίνο, κάθησαν δίπλα μας, εκεί που καθόταν ο Ομορφος με τον Ξάνθο, οι οποίοι εν τω μεταξύ αναχώρησαν για το καθιερωμένο καθημερινό συμβούλιο στου Αψυχου... Το παιχνίδι ήδη ήταν προς το τέλος του και έτσι μόλις που πρόλαβα να αποθανατίσω την παρουσία τους ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.