Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

στο Γκιαούρ Αντά με τον Κώστα και τη Γεωργία

γιά τις παρεμβάσεις :

                     αυτό που έδωσε η μηχανή

 
                            μετά από επεξεργασία του RAW αρχείου 
                                     στο πρόγραμμα της Canon


                            αυτό προέκυψε από το προηγούμενο
                          επεξεργασμένο σε 2 προγράμματα ακόμα

                                        











                                                     και μιά διαφορετική χρωματική προσέγγιση σε ένα ακόμη πρόγραμμα

       Ξάνθο, να και η δική μου πρόταση: διαφορετικό κροπάρισμα (έφαγα τον ουρανό, που κατά την γνώμη μου εδώ δεν είναι το κυρίαρχο στοιχείο, άρα μπορώ να τον δώσω σουτ, καθώς επίσης και τα ξερολούλουδα κάτω, ώστε να δώσω μια άλλη προοπτική-βάθος στην φωτογραφία τοπίου που έχω. από κει και πέρα διόρθωσα λίγο το sharpen, τονίζοντας κάποιους κορμούς δένδρων, βάζοντας κάποιες σκιές κάτω από τα δένδρα (ήταν αρκετά επίπεδη, όσον αφορά το χρώμα) και αυτά τα λίγα. α και αύξησα λιγάκι το μπλε του ουρανού.
     Από τις δικές σου, η δεύτερη (με ανάλογο κροπ) είναι στα γούστα μου (όλα φυσικά είναι θέμα γούστου, και οι εξηγήσεις που έδωσα στον τρόπο που τηνδούλεψα, έχει να κάνει το γούστο μου και μόνο αυτό! πιθανόν, να μας διαβάζει και κανένας που ξέρει από φωτογραφία (και όχι άσχετος σαν και μένα) και να λέει, τι σαχλαμάρες γράφει ο νεαρός, αλλά σαν νεαρός που είμαι δεν έχω το δικαίωμα της έκφρασης των σκέψεών μου; και αν κάνω κάποια λίγα ή πολλά λάθη, υπάρχει και η δικαιολογία του νεανικού μου αυθορμητισμού, οπότε, όλα μια χαρά! εδώ είμαστε και για τα υπόλοιπα! την καλημέρα μου!

6 σχόλια:

  1. θετική η άποψη του χωρίς "θέμα" ουρανού και επομένως έφυγε ... επειδή εμένα στο γούστο μου τελευταία έχει θέση το έντονο κοντάστ και το χρώμα θα επιμείνω σ΄αυτό, θεωρώντας το γούστο κυρίαρχο στοιχείο. εκείνο που εύχομαι, έτσι με επίφαση και ένταση και μεγάλη προσμονή είναι να μας δούνε και να μας σχολιάσουνε νεαρά παιδιά, αυτό πιά κι αν θα είναι επιτυχία ...
    χίλια ευχαριστώ περιμένοντας κι άλλα σχόλια, καλο απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν πάρουμε ένα σχόλιο από άλλον φωτογράφο και κυρίως νέο, όπως έγραψες, αυτό θα είναι όντως επιτυχία! αλλά δεν πειράζει ρε Ξάνθο και αν δεν μας σχολιάσει κανένας! εμείς το κέφι μας δεν κάνουμε; μήπως παρακαλέσαμε κανέναν; άρα είμαστε μια χαρά! και αναμένομεν! τώρα αυτό που έγραψες και έγραψα (περί γούστου) είναι κυρίαρχο! δεν υπάρχουν κανόνες, οπότε όλες οι απόψεις σεβαστές! ίσως αν βάλουμε πιο δύσκολα θέματα; τώρα μου ήρθε μια ιδέα! να την πω; αλλά χωρίς τσιπουράκια, σωστή κουβέντα δεν γίνεται, οπότε το αφήνουμε για άλλη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν τα πούμε ρε Κώστα όλα εδώ, τι θα πούμε την Τετάρτη το βράδυ με τα τσίπουρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κώστα, μου αρέσει η πρώτη επεξεργασία σου από Raw! περίμενα πιο ωραίο αποτέλεσμα από την μηχανή σου,κυρίως στα χρώματα!
    Υπόψη, μπορεί να παίζω στη σούπερ λίγκα,αλλά εγώ είμαι ..Β΄εθνική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρχηγέ, μάλλον δεν κατάλαβες! η ανάρτηση έγινε από τον Ξάνθο, όπως επίσης και η δεύτερη, τρίτη και τέταρτη εκδοχή! η δική μου είναι η πέμπτη (ερασιτεχνική κατηγορία, τοπικό πρωτάθλημα και προσπαθώ του χρόνου να παίζω με την Καβάλα... η Δόξα μας θέλει έδρα! χωρίς έδρα, είναι σαν να παίζετε όλο εκτός!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οκ λάθος έκανα,μπερδεύτηκα με άρθρα(απρόσεχτος)!
    Εντυπωσιάστηκα που είσαι γνώστης του σοβαρότερου προβλήματος της Δόξας!και βλέπω να μην γίνεται και φέτος τίποτα..μόνο λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.